tirsdag den 25. september 2012

Bilkage..

Jeg havde fået til opgave, at lave en bil-kage til en 30 års fødselsdag. Fødselaren er helt vild med biler og mudder, og har selv en blå en af slagsen. Derudover har han fundet ud af, at han skal være far for første gang, så det synes jeg der kunne være sjovt at kombinere :-)
Jeg valgte at lave Den der du ved nok som bund, da det gerne måtte ligne mudder/jord bilen stod i.
Bilen er også lavet af samme kage og lagt sammen og smurt op med smørcreme.
Bilkage og far.....Hmmm...jeg gjorde mig mange overvejelser over, hvordan jeg kunne strikke det sammen!! Så slog det mig pludselig: Et vejskilt, selvfølgelig!!
Nummerpladen blev med fødselarens navn, både foran og bagpå :-)
Det blev også til et par små baby-futter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar