lørdag den 22. juni 2013

Frugtsalat til en sommeraften

Jeg har før sagt, at dessert normalt ikker er noget vi får særlig tit herhjemme...men altså...det er jo sommer!! Så er det dejlig friskt med lidt frugt i haven, efter grillmaden!! Så jeg lavede en lille skål frugtsalat til os (Frugterne er jo ikke usunde!!!) Ovenpå havde jeg taget en spsk Creme Fraice og blandet med lidt vanillesukker..og voila: Let dessert i sommervarmen!
Jeg tog havd jeg lige  havde i køleskabet af frugter og bær, i denne omgang blev det til: Jordbær, Banan, Brombær, Blåbær, Galia melon og Kiwi - Brug de frugter i har og godt kan li :-)
Nå ja - Så hakkede jeg lige 2 stk mørk Toms chokolade til at komme ovenpå ;-)
Hvis der havde været gæster, og det havde været weekend, havde jeg nok lavet en lækker
råcreme med æg og flød til frugtsalaten!! Men på sådan en tirsdag, var det her nu et hit synes jeg :-)
Sådanne dejlige sommerdage må der gerne komme mange flere af :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar