onsdag den 3. juli 2013

"Guldkarameller"

Idag har jeg været ude hos en dejlig veninde og hjælpe hende med forberedelser til hendes søns barnedåb på søndag :-) Der blev bagt forskellige nuancer blå kage til en blå "regnbuekage", der blev bagtbunde til 70 hindbærsnitter og pakket karameller ind!! Vi hyggede os bare så meget :-) Jeg var så heldig at der var en del karamel tilovers, som jeg fik noget med hjem :-) Opskriften på karamellerne er den samme som jeg lavede for et stykke tid siden- flødekarameller.
Min veninde foreslog mig så at komme chokolade på, så det blev ligesom en guldkaramel . det var en RIGTIG god ide ;-) MUMS!!!
Jeg havde ikke så meget chokolade at jeg kunne dække karamellerne helt, men det her er også ganske godt! Den der chokolade gør bar noget ved karamellerne!!
Det er super nemt at koge sine egne flødekarameller...og så smager hjemmelavet bare altid lige liiidt bedre end det man køber, ik?!!! ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar