torsdag den 22. august 2013

Hjemmelavet Nutella

Hjemmelavet Nutella...opskriften sprang mig i hovedet!! Det var jeg nød til at prøve!! Opskriften fandt jeg på Cute Carbs lækre inspirerende hjemmeside - kig forbi, det er masser af lækkerier! Opskriften på Nutella er her!
Det er super hyggeligt at lave Nutella selv..- ikke at jeg synes den man kan købe fejler noget overhovedet...meeeen..der er ligesom bare noget ved ting der er hjemmelavet ikk??!!!
Næste gang - for skal helt sikkert lave Nutella igen!!- vil jeg bruge mere mørk chokolade, da jeg godt synes den må have en lidt kraftigere chokoladesmag, men gør som i lyster,- det er jo smag og behag :-) 

Lige nu, imens jeg sidder her og blogger, har jeg faktisk nogle koldhævede grovboller i ovnen...og fortryder helt af jeg ikke har mere hjemmelavet nutella....for en nybag, lun bolle med hjemmelavet nutella er helt sikkert et hit :-) Opskriften på de koldhævede boller er får i på et senere tidspunkt - den er nemlig lavet sådan lidt på gefühl!!
På billedet her, ser nutellaen en smule grynet ud - tror det er fordi, jeg har taget billedet inden den var helt kølet af, for da den var helt kold var den helt blank som "rigtig" Nutella!! :-) MUMS!! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar