mandag den 21. april 2014

Påskeæg

Så er dejlige påskedage snart slut - det har været skønt! :-) Men I skal som lovet ikke snydes for mine hjemmelavede påskeæg!Sidste år lavede jeg dem her. Den med nougatcrunch var favoritten!!I år  Startede jeg med at lave nogle i en silikoneform:
Hvid chokolade: Marcipan, appelsinmarcipan og nougat. Lys og mørk chokolade: Marcipan og nougat. De er halv-store dem her, så jeg lagde en kniv ved til serveringen, så de kunne skæres i mindre stykker...-så kunne man og også smage alle varianter! ;-)
Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder da de blev skåret over...men de var gode!! ;-)
Jeg lavede også nogle mindre æg:
Her er der både med marcipan/nougat, Appelsin marcipan, Mint/choko marcipan.
HÅBER I ALLE HAR HAFT EN RIGTIG DEJLIG PÅSKE :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar