torsdag den 5. juni 2014

Othello til Fars dag 2014 :-)

Så er det igen blevet Fars dag...og hva finder man på??!! Ja.-her besluttede jeg (ligesom andre år)!! at lave kage til ham. Tror faktisk ikke han klager - han kan godt li sukker!! ;-) jeg har før lavet banankage med jordbær og året før en chokoladeroulade med flødecreme. I år har jeg lavet en Othello lagkage til ham - med købebunde -(ja ja-jeg ved det godt!!) Men tiden var lidt presset! Udover de lyse bunde, har jeg jordbærsyltetøj, creme, fløde og knuste makroner i.
Det er vist helt godt, at jeg selv skulle smage et stykke også ! ;-) Den er pyntet helt klassisk: Med chokolade glasur, marcipan rundt i kanten og små flødetoppe :-) Hvorfor købe en ved bageren, når det er SÅ nemt at lave selv??!! (Også selvom man selv havde bagt bunde!!)
Se lige hvor fint flødeskummet spejler sig i glasuren!! Det er lige til at blive kage-glad over helt ned i tæerne!! Så kan fine fondantkager med smarte motiver og krummelurer altså godt pakke sammen!! Det her var GODT!!!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar