onsdag den 30. juli 2014

Chokoladeballade!

Jeg er vild med Brownie! Især hvis der er Softice eller frisk frugt til!! Men jeg tror jeg har fundet en helt ny favorit....: CHOKOLADEBALLADE!! Hvor en brownie godt kan føles ubagt og klæg, (så er den jo også bedst!) Så er chokoladeballaden lidt mere trøffel-konfekt-dessert agtig!!!! Den er SÅ go, og tilmed super nem at lave. Opskriften har jeg fundet på anneauchocolat´s hjemmeside. Opskriften er nederst i indlægget. Hun laver så mange dejlige og inspirerende chokolade ting!!
Her har jeg pyntet med lidt farvet krymmel. Den vil også være fin med hakkede mandler og små chokoladekugler eller revet,hvid chokolade. Der er et tyndt lag glasur på, så pynten ikke falder af :-)
Små fine stykker...(Så kan man jo tage to! ;-) ) Da jeg først skar i den, synes jeg den så MEGET ubagt ud....men det er den slet ikke...den er blød, cremet og chokoladeskøn!! MUMS siger jeg bare :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar