søndag den 17. august 2014

After Eight trøfler...

Da jeg for lasaaang tid siden lavede træstammer, havde jeg en smule trøffelmasse tilovers...som jo selvfølgelig ikke skulle gå til spilde!! Havde helt glemt jeg havde taget billeder af dem!! Men snydes for dem skal i selvfølgelig ikke!! Så jeg formede nogle små trøffelkugler og overtrak dem med chokolade og "After Eight" krymmel.
En perfekt lille mundfuld!! Jeg har købt nogle poser med krymmel på nettet, men kan simpelthen ikke huske hvor!! Men man kan købe det en del forskellige steder, b.la. Her!
Hver gang jeg bager og der bliver lidt kage tilovers, kommer det i fryseren...- man smider jo ikke kage ud, vel??!!! Sammen med et par kanelsnegle, lidt hindbær syltetøj og kakao bliver det til skønne træstammer og trøfler! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar