onsdag den 6. august 2014

Bananpandekager

På min fridag i går, forkælede jeg mig selv med en lækker morgenmad: Bananpandekager´! Det er ikke tit jeg laver sådan noget til mig selv, så det var ren luksus! :-)
Bananpandekager: ca 8-9 stk.:
1 banan
2 æg
½ dl havregryn
½ dl mælk
½ dl alm mel eller mandelmel
lidt salt.
Mos bananen (jeg brugte min stavblender) og tilsæt resten af ingredienserne og rør godt til massen er ensartet. Steg pandekagerne på en pande med lidt smør,- jeg havde 3 små pandekager på af gangen.
Jeg havde ikke noget hvedemel..(??!! hvordan er det lige sket....?!) så jeg brugte rugmel i stedet, men foretrækker alm. mel eller mandelmel :-)
Jeg spiste 3 til morgenmad sammen med noget Skyr, lidt hakke nødder og fersken. Ren forkælelse til mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar