tirsdag den 26. august 2014

Pæredessert

Når der er varmt udenfor, er det ikke altid man har lyst til kage...(eller...jo...lidt´,- det er jo kage!!!) Så da jeg skulle lave en dejlig sommerdessert for et stykke tid siden, lavede jeg disse pæredesserter. Simpelt og nemt. Jeg delte pærerne i kvarte, (sørg for det er dejlig, bløde modne pærer,- mine kunne godt have lagt en dag mere!!) og pyntede med lidt chokoladesauce og hakkede mandler. Her er det købeversionen jeg har brugt, men du kan sagtens smelte lidt chokolade og komme lidt fløde i. Jeg havde bare ikke noget fløde.
Jeg serverede også en Creme Fraiche rørt med vaniljesukker til,- en gang flødeskum ville også hitte :-)
Dejlig frisk og nem dessert i varmen, eller hvis man pludselig får gæster...eller hvis man bare vil forkæle sig selv lidt! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar