tirsdag den 28. juli 2015

Bananskyr med peanutbutter

Disse små herligheder lavede jeg forleden :-) Der er en spsk peanutbutter i bunden - ovenpå skyr med blendet banan og til sidst lidt mørk chokolade :-) Til to små glas brugte jeg ca 2 dl skyr og 1 banan :-)
Chokoladen og banan- skyr´en smagte virkelig lækkert! Nu har jeg aldrig været fan af peanutbutter,- jeg synes det klistre alt alt for meget, så det er ikke min favorit. Men det klædte resten ret godt. 

Jeg serverede glassene som aftensnack. Men de kan sagtens udgøre sig for både morgen, middags, eftermiddag og aften-snack!! ;-)

1 kommentar:

  1. Video game music videos | youtube - videogamblingsites.com
    Video game music videos. · Game Music · Game youtube to mp3 Music · Game Music · Game Music · Game Music · Game Music · Game Music · Game Music · Game Music · Game Music · Game Music

    SvarSlet